Tgk2 aje? Ermm klik2 le baru best..

Sahabat gue

Sabtu, 6 Mac 2010

BIODISC - KEAJAIBAN NO. 8 DI DUNIA

SALAM SEMUA SAHABAT...

Ladies and Gentlemen...i give you the miracle of the earth...BioDISC...perkara kelapan yang menjadi keajaiban dunia...
Aku baru je beli BioDisc ni ..tp aku yakin...bkn yakin dgn benda ni..tp dengan izin Allah swt..BioDISC ni amat bernilai...
Memula tu aku tak percaya gak...banyak kali jugakler aku dgr ceramah ttg benda ni..then, wat testimonial sendiri...baru aku beli...alhamdulillah tak sia-sia....BioDisc ni mmg berguna sungguh...tahap maksimum...so, niat aku pun sama macm org2 lain yang dh guna tu, aku nak war-warkan product ni sbb ianya amat membantu dlm kehidupan seseorang...
BioDISC adalah kepingan kaca biasa jer dari mata kasar.  Tetapi disebaliknya, komposisi (kandungan) BioDisc adalah ribuan mineral semulajadi ditanam ke dlm kaca terbabit dgn menggunakan kuasa nano (molekul terkecil 10 kuasa negatif 9).  Gelombang yang dialirkan oleh BioDisc mempunyai nilai2 pembaikan.  Tak kisahlah air atau minyak atau gas atau tubuh bdn sendiri.  Sekiranya air dialirkan melalui BioDisc, ianya dpt mengubah bentuk molekul/zarah (sekiranya dilihat melalui mikroskop).  Zarahnya menjadi sperti susunan kristal yang cantik hampir sama dgn zarah/molekul air zam-zam.  Sekiranya gelombangnya dialirkan ke minyak petrol/gas, molekul2 akan dimampatkan bagi memudahkan proses pembakaran.


(zarah air sebelum dialirkan dengan BioDisc)




(zarah air setelah dialirkan melalui BioDISC)


TIGA fakta menarik tentang BioDisc
1.  Kebolehan untuk merawat penyakit
2.  Keupayaan untuk mengekalkan keremajaan
3. Penjimatan minyak Petrol/gas
Bagaimana??
a) Merawat penyakit (dengan izin Allah)
Amalkan secara maksimum penggunaan BioDISC nih...untuk air mandian, air minuman, penataan cahaya, dan letak di tempat sakit.  Air yang mendapat gelombang Biodisc akan tercipta air yang dinyah toksid..kemudian menjadi air yg mempunyai tenaga.  Apabila diminum, air tadi akan menyingkirkan toksid dlm badan dan menyerap tenaga.
So, aplikasi nya sama seperti ubat-ubatan..sebab ubat pun digunakan utk membunuh kuman (toksid).  Bukti yang kukuh membuat aku beli BioDisc nih...ada doktor pun saran aku beli sbb dia pernah ubat pesakit dia yg nak kena buang jari kaki sbb kencing manis, tp berkat izin Allah dan usaha dgn BioDisc, alhamdulillah jari kaki yg hitam tu kembali pulih...kita berusaha, tp semua dgn izin Allah swt.
b) Mengekalkan keremajaan
Bukan setakat untuk manusia jer bila sebut keremajaan...tp utk semua segi...gunakan air yg telah dialir dgn BioDisc utk menyiram pokok2, ianya seperti air baja.  Basuh sayuran & buah-buahan dengan Air BioDisc, akan kekal segar utk tempoh yg lama.  Mandi /basuh muka dgn air BioDisc, utk tenaga segera tubuh bdn...dan memulihkan sel-sel dalaman tubuh.  Letakkan krim muka/losyen di atas BioDisc, selama 15minit - 1jam...krim tersebut akan mempunyai nutrisi yang sihat utk kulit.
c)  Penjimatan Petrol/Gas
Seperti yang diterangkan diatas, BioDisc memampatkan molekul dlm petrol dan gas bagi memudahkan process pembakaran.  Apabila mudah terbakar, penggunaan petrol adalah jimat. 
Yang ni mmg dah try...terbukti sendiri ler...sebab pegi Cameron Highland lepas, isi minyak Rm50 boleh wat pegi balik. Perghhh...
Saje nak share dengan kwn2...produk yg bagus kena share dgn org lain....
Kalau nk tahu lebih lanjut email saje aku...cromoxx@gmail.com @ call je 019-4132010

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuff klik nuff

Share |