Tgk2 aje? Ermm klik2 le baru best..

Sahabat gue

Rabu, 27 Januari 2010

aduh!!!tensionnyer!!!boringnyer!!!

en3 kali ni aku wat sebab aku dah rase bosan, tension tahap kritikal dah ni...kerja berlambak2, satu pon x siap lg. kalau tangguh lg, rasenye mahu berguni2, bergunung-gunung lagi tambahan kerja...so memang x leh nak lari mane dah...pi mai, pi mai,  kena buat jugak...


ermmm...bile la aku nak jd bos ni...kalau x , senang aku nak suruh je org lain yang buat...aku dok silang kaki je...sambil main dam haji...huahuahua..

Jumaat, 22 Januari 2010

TQ TQ TQ Abg NUFF

Dah lama x update blog ni...tetibe rase rindu plak..lagipun pengaruh kuat abg nuff yang memaksa aku nak kena update blog ni selalu...kalau x update pon, kira kena amik tahu jugak le...
Ape2 pon aku nak ucapkan TAHNIAH pade geng2 abg nuff yg berjaya buat abg nuff bermurah nak hulur sumbangan wang ringgit pade kita yang x berapa nak berada ni...harap2 abg nuff sihat dan jgn kuat tido sgt...bukan ape, kalau bnyak tido pon x bagus juga untuk kesihatan..nanti boleh kena macam2 penyakit pulak...
So abg nuff, kurangle sikit tido tu...baru kami boleh usik2 abg nuff nanti..hehehe...
ADIOS!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuff klik nuff