Tgk2 aje? Ermm klik2 le baru best..

Sahabat gue

Ahad, 20 Disember 2009

Singapore vs Raja Siam..??

"Rasanya ramai yang dah tahu chewing gum is a banned stuff In Singapore. Cakap pasal chewing gum dan Singapore nie...

Ada satu cerita, PM Singapore pegi ke Thailand, dia makan malam dengan Raja Siam. Mula-mula diorang makan udang, PM Singapore tanya kat Raja Siam lepas makan udang, apa orang Thailand buat dengan kulit udang?

Raja Siam jawab : Kami tak buat apa. Kami buang aje.

PM Singapore : Ooo kat Singapore, kami recycle kulit udang jadik keropok udang, lepas tu kami eksport ke Thailand.

Lepas tu diorang makan limau plak. PM Singapore tanya lagi : Lepas makan limau, apa orang Thailand buat dengan kulit limau??

Raja Siam jawab : Kami tak buat apa, kami buang aje.

PM Singapore : Ooo kat Singapore, kami recycle kulit limau jadik Jus Limau, lepas tu kami eksport ke Thailand.

Last sekali, diorang makan chewing gum. Seperti biasa PM Singapore pun tanya : Apa orang Thailand buat dengan chewing gum yang dah dimakan??

Raja Siam jawab : Kami tak buat apa, kami buang aje.

PM Singapore : Ooo kat Singapore, lepas makan chewing gum, kami recycle jadik kondom, lepas tu kami eksport ke Thailand.

Raja Siam plak tanya: Apa orang singapore buat dengan kondom selepas digunakan??

PM Singapore jawab : Kami tak buat apa, kami buang aje.

Raja Siam : Ooo kat Thailand, lepas guna kondom, kami recycle jadik chewing gum, lepas tu kami eksport ke Singapore.

Erk! Muka PM Singapore jadik merah padam dan sebaik saja PM Singapore Balik ke negaranya, dia terus ban chewing gum di Singapore, sampai sekarang! Itulah kisahnya, kenapa chewing gum di-ban kat Singapore."

Sabtu, 21 November 2009

SeKoLaH dAh StArT CuTi

Yahuu!!!Hari ni bermulalah cuti sekolah...budak2 sekolah mesti seronok...cikgu2 pon seronok gak..tapi ada gak yang x seronok... sebab anak2 dah mula nak main yang bukan2...emak bapa pon sukar nak control...kalau x cuti boleh harap2 kan cikgu tlg tgk...so lepas ni kena pandai-pandai la...

bukan apa...kalau seronok sangt sebab cuti panjang, takut2 lupa bab keselamatan, kesihatan..wat benda2 yang bahaya...

so jgn over sgt le dik...

Jumaat, 20 November 2009

Nuffnang oh Nuffnang

Assalammualaikum..

wat julung2 kalinye aku gunekan blog semate2 nak try nuffnang. nufnang oh nuffnang...apa pasal engkau tido..macamana aku x tidor, hujan kerap sangat..oh hujan oh hujan , kenape kerap sgt...mcmana aku x kerap sekarang musim tengkjuh...

bunyi lagu mcm bangau Owh bangau pulak...

hahaha..

ape2 pon...selamat ber'nuffnang' semua ..semoga kita sukses selalu...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuff klik nuff